آموزش اضافه کردن پترن به فتوشاپ

آموزش اضافه کردن پترن به فتوشاپ

فاطمه قنبری

فاطمه قنبری

3 هفته پیش
آموزش, وبلاگ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

در این آموزش از وبلاگ ژیوانو یادمی‌گیرید چطور یک پترن دلخواه را به فتوشاپ استفاده و از آن استفاده کنید. پس با آموزش اضافه کردن پترن به فتوشاپ به روش ساده همراه باشید.

مراحل اضافه کردن پترن به فتوشاپ

اضافه کردن پترن به فتوشاپ کار چندان سختی نیست. کافی است پس از طراحی یا دانلود پترن دلخواه خود, مراحل زیر را دنبال کنید.

در قدم اول طرح مورد نظرتان را در فتوشاپ باز کیند. بعد از روی منوی Edit روی گزینه Define Pattern کلیک کنید تا طرح شما به عنوان پترن در فتوشاپ ذخیره شود.

 

 

در این مرحله در پنجره باز شده, یک نام برای پترن خود انتخاب و روی دکمه ok کلیک کنید. با انجام این مراحل، طرح شما به عنوان پترن در فتوشاپ ذخیره می‌شود.

 

 

می‌توانید از پترن‌ها برای پر کردن هر نوع لایه‌ای، از جمله لایه‌های متنی، شکل‌ها و لایه‌های عکس استفاده کنید.
برای نمونه مثل آموزش افزودن پس زمینه به متن در فتوشاپ یک متن دلخواه بنویسید. بعد از منو Layers, روی گزینه pattern overlay کلیک کنید.

 

در این مرحله پنجره زیر برای شما نمایش داده‌می‌شود. همانطور که می‌بینید پترن موردنظر به پترن‌های قبلی اضافه شده و قابل دسترسی است. کافی است آن را انتخاب و روی دکمه ok کلیک کنید.
 
خروجی نهایی کار  

با استفاده از این روش ساده می‌توانید پترن‌های دلخواه خود را به فتوشاپ اضافه کرده و از آن‌ها در طرح هایتان استفاده‌کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ژیوانو

دانلود فایل لایه باز

زمینه تخصصی فعالیت ما فروش و به اشتراک گذاری فایل لایه باز، وکتور و عکس گرافیکی و نرم افزار های فتوشاپ، ایلاستریتور و … می باشد. ما در این سایت قصد داریم تجربیات و آموخته‌های خود را اگر چند ناچیز، با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در این راه از تجربیات شما عزیزان نیز بهره‌مند شویم. امیدواریم که با قدم نهادن در این راه بتوانیم کمکی به دوستان و هموطنان خود در این مرز و بوم کرده باشیم.


با عضویت در سایت ژیوانو و تهیه اشتراک ویژه، دسترسی به انواع فایل لایه باز، وکتور، موکاپ، کارت ویزیت، عکس های گرافیکی و ... خواهید داشت.

سایر طرح ایرانی کارت ویزیت موکاپ فایل لایه باز وکتور

© تمامی حقوق برای هلدینگ خلاق شتاب فا محفوظ است.

جستجو

نماد اعتماد الکترونیکی