استیکر و فایل‌های گرافیکی روز ولنتاین

استیکر و فایل‌های گرافیکی روز ولنتاین

فاطمه قنبری

فاطمه قنبری

3 ماه پیش
وبلاگ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

اگر شماهم به دنبال طرح‌های گرافیکی چذاب برای روز ولنتاین هستید یا کسب‌وکار اینترنتی دارید و‌ می‌خواهید در این روز حال‌وهوای صفجه‌ی خود را قرمز یا صورتی رنگ کنید، این مقاله از بلاگ ژیوانو را از دست ندهید. در ادامه شما را با انواع فایل‌های گرافیکی روز ولنتاین آشناخواهیم کرد.

شما می‌توانید از این فایل‌ها در طرح‌های گرافیکی مثل بنر، پوستر یا کارت پستال استفاده کنید یا از قالب استوری اینستاگرام روز ولنتاین را تبریک بگویید یا یک کمپین تخفیفی راه بیاندازید.

 

روز ولنتاین

 

قلب‌های دوست‌داشتنی

قلب نماد اصلی روز ولنتاین است و استفاده از طرح‌های قلبی در این روز می‌تواند ایده‌ای جذاب و گیرا باشد. می‌توانید از طرح‌های قلب ساده یا طرح‌های خلاقانه‌تر و پیچیده‌تر استفاده کنید.

دانلود وکتور و طرح قلب‌های رنگی ولنتاین

 

المان‌های روز ولنتاین

علاوه بر قلب، می‌توانید از دیگر عناصر عاشقانه مانند گل رز، شکلات، عروسک، و جواهرات نیز در طرح‌های خود استفاده کنید. این المان‌ها مناسب برای استفاده در هایلایت اینستاگرام، برچسب، چاپ روی کادو و شکلات روز ولنتاین هستند.

دانلود المان‌های روز عشق

 

استوری اینستاگرام روز عشق

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است. می‌توانید از طرح‌های گرافیکی روز ولنتاین برای استوری‌های خود استفاده کنید و این روز را به فالوورهای خود تبریک بگویید.
همچنین اگر اگر صاحب کسب‌وکار هستید، می‌توانید در روز ولنتاین یک کمپین تخفیفی راه بیاندازید و از طرح‌های گرافیکی جذاب برای تبلیغات کمپین خود استفاده کنید.

 

دانلود قالب استوری اینستاگرام روز ولنتاین

 

طرح‌های کارتونی

همچنین می‌توانید از طرح‌های گرافیکی و کارتونی برای تبریک روز عشق استفاده کنید. این طرح‌ها متفاوت و خلاقانه هستند که به عنوان ایده جالب و جدید می‌توانید در سایر فایل‌های گرافیکی از آنها استفاده کنید.
اگر به دنبال پیکسل روز ولنتاین هستید یا می‌خواهید استیکرهای بامزه و خلاقانه برای ولنتاین بسازید، این طرح‌های کارتونی برای شما گزینه مناسبی هستند.

طرح کارتونی ولنتاین

دانلود طرح‌های کارتونی تبریک روز ولنتاین

 

حالا انتخاب شما کدوم طرحه؟؟

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ژیوانو

دانلود فایل لایه باز

زمینه تخصصی فعالیت ما فروش و به اشتراک گذاری فایل لایه باز، وکتور و عکس گرافیکی و نرم افزار های فتوشاپ، ایلاستریتور و … می باشد. ما در این سایت قصد داریم تجربیات و آموخته‌های خود را اگر چند ناچیز، با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در این راه از تجربیات شما عزیزان نیز بهره‌مند شویم. امیدواریم که با قدم نهادن در این راه بتوانیم کمکی به دوستان و هموطنان خود در این مرز و بوم کرده باشیم.


با عضویت در سایت ژیوانو و تهیه اشتراک ویژه، دسترسی به انواع فایل لایه باز، وکتور، موکاپ، کارت ویزیت، عکس های گرافیکی و ... خواهید داشت.

سایر طرح ایرانی کارت ویزیت موکاپ فایل لایه باز وکتور

© تمامی حقوق برای هلدینگ خلاق شتاب فا محفوظ است.

جستجو

نماد اعتماد الکترونیکی