موکاپ لوگو دایره ای چراغدار

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

جزئیات

شناسه فایل
ZH-24715
نام لاتین
Futuristic Circle Logo Mockup
دسته
پسوند
،
نرم افزار
Adobe Photoshop

توضیحات

موکاپ (mockup) اصطلاحی است که طراحان وب و گرافیک برای فایل پیش نمایش استفاده میکنند ، mockup ها فایل های آماده گرافیکی هستند که در موضوعات مختلفی مثل لوگو ، کارت ویزیت ، پوستر ، قالب سایت و … استفاده میشود . فایل های موکاپ (mockup) در نرم افزار فتوشاپ به صورت PSD ایجاد میشود و همان طور که گفته شد طراحان از موکاپ ها به عنوان یک پیش نمایش برای آثار خود استفاده میکنند . فرض مثال طراح گرافیکی اثری مانند لوگو طراحی میکند و میخواهد نتیجه اثر خود به صورت یک طرح چاپ شده بر روی کاغذ مشاهده کند ، بهترین راه استفاده از یک موکاپ برای نمایش نتیجه نهایی است که به بهترین شکل صورت میگرد و میتواند نتیجه را به مشتری نشان دهد تا رضایت مشتری جلب کند

به طور کلی mockup این امکان را به طراح میدهد تا بتواند بهتر بر روی جزئیات طرح از جمله انتخاب رنگ ، سایز ، سبک نمایش و … تصمیم گیری کند.

طرح های مرتبط

ثبت گزارش خرابی لینک

اگر لینک دانلود فایل خراب است و یا پس از دانلود به مشکل بر خوردید، از طریق فرم زیر به ما اطلاع دهید.

ژیوانو

دانلود فایل لایه باز

زمینه تخصصی فعالیت ما فروش و به اشتراک گذاری فایل لایه باز، وکتور و عکس گرافیکی و نرم افزار های فتوشاپ، ایلاستریتور و … می باشد. ما در این سایت قصد داریم تجربیات و آموخته‌های خود را اگر چند ناچیز، با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در این راه از تجربیات شما عزیزان نیز بهره‌مند شویم. امیدواریم که با قدم نهادن در این راه بتوانیم کمکی به دوستان و هموطنان خود در این مرز و بوم کرده باشیم.


با عضویت در سایت ژیوانو و تهیه اشتراک ویژه، دسترسی به انواع فایل لایه باز، وکتور، موکاپ، کارت ویزیت، عکس های گرافیکی و ... خواهید داشت.

سایر طرح ایرانی کارت ویزیت موکاپ فایل لایه باز وکتور

© تمامی حقوق برای هلدینگ خلاق شتاب فا محفوظ است.

جستجو

نماد اعتماد الکترونیکی