آموزش قرار دادن لوگو روی عکس در فتوشاپ

آموزش قرار دادن لوگو روی عکس در فتوشاپ

فاطمه قنبری

فاطمه قنبری

5 ماه پیش
آموزش, وبلاگ ۲۷ آذر ۱۴۰۲

شاید آموزش‌های مختلفی برای قرار دادن لوگو روی عکس در فتوشاپ دیده‌باشید، اما قطعا این آموزش یکی از ساده‌ترین روش‌ها است. فقط کافی‌است عکس موردنظر و لوگوی بدون پس زمینه خود را آماده روی سیستم داشته باشید و مراحل زیر را دنبال کنید.

مراحل قرار دادن لوگو روی عکس 

برای قرار دادن لوگوی روی تصویر مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

1- باز کردن تصویر در فتوشاپ

ابتدا فتوشاپ را باز کنید و سپس تصویر موردنظر خود را از طریق منوی File > Open وارد فتوشاپ کنید.

2- درج و قرار دادن لوگو روی عکس

حالا نوبت به قرار دادن لوگو روی عکس می‌رسد. برای این کار از منوی File > Place استفاده کنید. در پنجره بازشده، فایل لوگو خود را انتخاب کنید و روی دکمه Place کلیک کنید.

لوگو به صورت یک لایه جدید در بالای تصویر ظاهر می‌شود. در این مرحله می‌توانید با استفاده از ابزار Move (کلید V) موقعیت و اندازه لوگو را تنظیم کنید.

قرار دادن لوگوی روی عکس

3- تنظیمات لوگو

پس از قرار دادن لوگو روی عکس، می‌توانید تنظیمات مختلفی را روی آن اعمال کنید. برای مثال، می‌توانید میزان شفافیت لوگو را با استفاده از گزینه Opacity در پنل لایه‌ها تغییر دهید. همچنین می‌توانید رنگ لوگو را با استفاده از ابزار Color تغییر دهید.

4- گرفتن خروجی در فتوشاپ

پس از انجام تنظیمات موردنظر، به منوی File > Export بروید و از با استفاده از گزینه save for web از فایل مورد نظر را ذخیره و با فرمت دلخواه خروجی بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ژیوانو

دانلود فایل لایه باز

زمینه تخصصی فعالیت ما فروش و به اشتراک گذاری فایل لایه باز، وکتور و عکس گرافیکی و نرم افزار های فتوشاپ، ایلاستریتور و … می باشد. ما در این سایت قصد داریم تجربیات و آموخته‌های خود را اگر چند ناچیز، با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در این راه از تجربیات شما عزیزان نیز بهره‌مند شویم. امیدواریم که با قدم نهادن در این راه بتوانیم کمکی به دوستان و هموطنان خود در این مرز و بوم کرده باشیم.


با عضویت در سایت ژیوانو و تهیه اشتراک ویژه، دسترسی به انواع فایل لایه باز، وکتور، موکاپ، کارت ویزیت، عکس های گرافیکی و ... خواهید داشت.

سایر طرح ایرانی کارت ویزیت موکاپ فایل لایه باز وکتور

© تمامی حقوق برای هلدینگ خلاق شتاب فا محفوظ است.

جستجو

نماد اعتماد الکترونیکی