ابزار هوش مصنوعی playground ai؛ دنیایی از خلاقیت در دستان شما

ابزار هوش مصنوعی playground ai؛ دنیایی از خلاقیت در دستان شما

فاطمه قنبری

فاطمه قنبری

2 ماه پیش
هوش مصنوعی, وبلاگ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

آیا به دنبال ابزاری خلاقانه و قدرتمند برای خلق تصاویر و ویدیوهای خیره‌کننده هستید؟ هوش مصنوعی playground ai را به شما معرفی می‌کنیم! این ابزار آنلاین با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به شما قدرت می‌دهد تا ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنید، چه یک هنرمند حرفه‌ای باشید و چه یک مبتدی خلاق.

ابزار هوش مصنوعی playground ai

 

پشت پرده هوش مصنوعی playground ai

Playground AI از مدل‌های زبانی بزرگ (LLMs) مانند GPT-3 و DALL-E 2 استفاده می‌کند. LLMها نوعی هوش مصنوعی هستند که بر روی حجم عظیمی از داده‌ها آموزش دیده‌اند و می‌توانند متن‌های خلاقانه و واقعی، ترجمه زبان‌ها، نوشتن انواع محتوای خلاقانه و پاسخ به سوالات شما به روشی آموزنده را تولید کنند.

 

نحوه کار Playground AI

 

 آموزش ویدئویی کار با ابزار هوش مصنوعی playground ai

 

 

برخلاف سایر هوش مصنوعی‌ها کار با ابزار هوش مصنوعی playground ai ساده و رایگان است. شما چه مبتدی و علاقه‌مند به هوش مصنوعی چه فرق حرفه‌ای باشید می‌توانید به راحتی از این ابزار استفاده کنید.

برای استفاده از این ابزار:

1. ایده خود را بنویسید

اگر فرد مبتدی هستید، ابتدا در بخش canva ایده خود را ترجیحا به زبان انگلیسی در کادر ورودی Playground AI بنویسید. هر چه توضیحات شما دقیق‌تر و جزئی‌تر باشد، نتیجه کار بهتر خواهد بود. بعد از نوشتن ایده یا همان سناریو یا پرامپت، می‌توانید روی گزینه Create کلیک کنید و منتظر تولید تصویرتان باشید.

اگر فرد حرفه‌ای هستید و با انواع شبک‌های هنری و اصطلاح‌های عکاسی آشنا هستید می‌توانید از قسمت پیشرفته (border) این ابزار استفاده کنید و جزئیات بیشتری برای تولید تصویرتان به هوش مصنوعی playground ai بدهید.

2. سبک هنری را انتخاب کنید

از بین سبک‌های هنری مختلف مانند نقاشی، رئالیسم، فانتزی و کارتونی، سبکی را که می‌خواهید تصویر شما به آن سبک باشد انتخاب کنید.

3. Playground AI جادوی خود را انجام می‌دهد

پس از کلیک بر روی دکمه Create، ابزار هوش مصنوعی playground ai تصویری متناسب با ایده و توضیحات شما را خلق می‌کند.

4. خلاقیت خود را ارتقا دهید

می‌توانید تصویر نهایی را ویرایش کنید، رنگ‌ها، نورپردازی، جزئیات و دیگر عناصر را به دلخواه خود تغییر دهید و تصاویرتان را به سطحی جدید ارتقا دهید.

توجه کنید متن سناریو شما هربار توسط هوش مصنوعی از اول خوانده و دستور شما شبیه سازی می‌شود. پس زمانی که یک دستور را بدون تغییر چندبار تولید کنید، یک عکس ثابت نخواهید دید، بلکه هربار هوش مصنوعی تصویری مشابه و احتمالا بهتر از عکس اول تولید خواهد کرد.

 

 

نمونه نصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی playground ai

تصاویر زیر توسط هوش مصنوعی playground ai تولید شده و سناریو آن‌ها توسط تیم ژیوانو نوشته شده‌است.

 

1.

عکس تولید شده توسط هوش مصنوعی playground ai

A guy listening to music in crowded rainy night in new New York , with real skyscrapers reaching to sky ,couple of neon lights billboards , and real a guy listening to music.

 

2.

Fullbody headshot of vibrant adorable anthro gecko in space, gecko made of cosmic space dust, subsurface scattering, ambient, misty, cinematic photograph, incredible detail, ultra quality.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ژیوانو

دانلود فایل لایه باز

زمینه تخصصی فعالیت ما فروش و به اشتراک گذاری فایل لایه باز، وکتور و عکس گرافیکی و نرم افزار های فتوشاپ، ایلاستریتور و … می باشد. ما در این سایت قصد داریم تجربیات و آموخته‌های خود را اگر چند ناچیز، با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در این راه از تجربیات شما عزیزان نیز بهره‌مند شویم. امیدواریم که با قدم نهادن در این راه بتوانیم کمکی به دوستان و هموطنان خود در این مرز و بوم کرده باشیم.


با عضویت در سایت ژیوانو و تهیه اشتراک ویژه، دسترسی به انواع فایل لایه باز، وکتور، موکاپ، کارت ویزیت، عکس های گرافیکی و ... خواهید داشت.

سایر طرح ایرانی کارت ویزیت موکاپ فایل لایه باز وکتور

© تمامی حقوق برای هلدینگ خلاق شتاب فا محفوظ است.

جستجو

نماد اعتماد الکترونیکی